Conform legilor in vigoare, renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.
IMPORTANT: conform Art. 16 din OUG 34/2014, fac exceptie de la dreptul de retragere produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii. Acestea nu se returneaza! Din aceasta categorie fac parte si ciorapii.
www.laurabaldini.ro doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%.
Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1.Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat (plata transport la client tur-retur) sau doar pentru returnarea valorii produsului (plata retur transport la client) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi, va rugam sa solicitati acest lucru prin email, pe adresa office@laurabaldini.ro. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
Atat produsele returnate, cat si ambalajul lor (de exemplu cutiile/saculetii de plastic/etichete) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client (tur-retur daca este inlocuire sau doar retur pentru restituire), iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la Retur, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client prin email.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia. In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, incluzand ambalajele, se ramburseaza 100% din valoarea produsului.
2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei:
Va rugam sa efectuati verificarea calitatii produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati echipa www.laurabaldini.ro, telefon:0740-227776, email: office@laurabaldini.ro, si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.
3. Produse livrate gresit:
Va rugam sa efectuati verificarea/numararea produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati telefonic acest lucru in momentul primirii coletului, cu agentul curier martor, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In procedura de returnare va urma trimiterea unui email la adresa office@laurabaldini.ro.ro cu detalierea celor intamplate. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de www.laurabaldini.ro Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de laurabaldini.ro
Observatii generale:
Plata contravalorii transportului pentru returnarea produselor comandate online cade in sarcina clientului.
Adresa unde pot fi trimise coletele retur este:
LOGITRADE SRL
Calea Buziasului nr 11A
Timisoara
Timis
Coletele trimise cu plata ramburs vor fi refuzate. Contravaloare produselor returnate se va restitui dupa verificarea produselor returnate.
Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Inlocuirea produselor:
Un produs deja achizitionat se poate schimba doar cu unul de marime diferita!
Va rugam sa ne adresati o instiintare in care sa mentionati ce produs intentionati sa returnati, data la care v-a fost livrat si noua marime dorita. Instiintarea va fi trimisa la adresa de email office@laurabaldini.ro. In termen de maxim 2 zile lucratoare veti fi contactat de un reprezentant al nostru care va va oferi un raspuns cu privire la returnarea si schimbarea produselor.
Un produs se schimba o singura data.
Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu vor fi returnate.
IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.
Conditii Speciale:
In durata de livrare, pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.
In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari www.laurabaldini.ro, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.
Prin plasarea comenzii pe site-ul www.laurabaldini.ro, va asumati luarea la cunostinta si acceptarea conditiilor mai sus prezentate.